O Udruženju 321 Srbija

O Udruženju 321 Srbija

“Projekat “321 Srbija” pod nazivom “Promocija objedinjene turističke ponude Srbije u zemlji i inostranstvu” predstavlja prvi medijski projekat ovog tipa koji obuhvata promociju kompletne turističke ponude u Srbiji. Jedan od ciljeva je obezbediti potrebne materijale kako bi se formirala velika foto i video baza oslobođena autorskih prava, a koja će biti na raspolaganju svim državnim institucijama i projektima koji se bave turizmom, sa zajedničkim ciljem- bržom i efikasnijom realizacijom rezultata predviđenih nacionalnom strategijom za turizam.

Projektni tim “321 Srbija” povezuje sve što Srbija kao zemlja može da ponudi, uključujući vinski turizam, banjski turizam, planinski turizam, noćni život, hotelske kapacitete, autentične proizvode sa poreklom iz Srbije, manastirski turizam, lov i ribolov, etno turizam, zdravstveni turizam, zatim turizam koji se odnosi na reke i jezera, otkrivanje novih destinacija i jedinstvenih prirodnih lokaliteta potencijalno zanimljivih domaćim i stranim investitorima, kao i predstavljanje mladih talenata iz Srbije i srpskog gostoprimstva.

 

Promocija malih proizvođača autentičnih srpskih proizvoda, kao i srpske gasronomije van granica naše zemlje još je jedan u nizu postavljenih ciljeva. Tokom prve faze projekta najbolji kuvari obilaziće etno restorane u Srbiji i najboljima dodeliti “srpski Mišelin” – šajkaču. Svi restorani sa ovom oznakom biće ucrtani u Google mapu i biće preporučeni stranim turistima.

Tim koji realizuje projekat okupio je profesionalce iz različitih oblasti sa dugogodišnjim iskustvom u medijima, odnosima s javnošću, advertajzingu, organizaciji događaja, grafičkom dizajnu, montaži i drugim poslovima neophodnim da se ovi zahtevni ciljevi realizuju.

Očuvanje i brendiranje srpskih tradicionalnih vrednosti predstavlja najveći prioritet projekta, ali u modernom aranžmanu i prema zahtevima 21. veka.

Za male proizvođače Srbije kreiran je portal Serbian Corner pomoću kojeg će naše gastronomsko blago, proizvedeno vrednim rukama srpskih domaćina, biti plasirano i promovisano širom sveta. Ono što Srbija može da ponudi je niz turističkih potencijala, međutim samo jedan od njih predstavlja najveći izazov- Kako brendirati srpsku dušu.

Udruženje “321 Srbija” ima još jedan veliki zadatak, da pruži svoj doprinos onome što je najvrednije u Srbiji, a to su deca. Kao izraz društvene odgovornosti formirali smo “321 Kids” koji će se baviti problemima dece na svim nivoima: od vršnjačkog nasilja, sajberbulinga do programa za mlađu decu koji podstiču razvoj socijalne i emocionalne inteligencije.

 

Scroll to Top